hoelang is de batterijduur van een apple iphone 3 gs bij intensief gebruik?

ik heb nu een goedkope samsung smartphone waarvan de batterij minstens 2 keer per dag moet worden opgeladen. weet iemand een goedkoop model smartphone (bijv een htc of 2e hands apple) met een betere batterij die langer meegaat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb een iPhone 3GS die ik zeer intensief gebruik. Ik moet hem elke dag minimaal 2 keer helemaal opladen, soms 3.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt helemaal. Dus als je het voor de levensduur van de batterij doet, zou ik niet voor de i-phone gaan ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, maar mij mobiel is bij intensief gebruik ninnen een uurtje leeg. Daar ben ik wel klaar mee. Wat zou een beter model zijn?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoeveel heb je er voor over? En perse een smartphone?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
200 euro nieuw of 2dehands en wel een smartphone ja
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien is de Samsung galaxy S1 iets.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok maar mijn ervaring met samsung is dus niet zo. Is die batterij veel beter?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een lange batterij duur wil, heb ik nog wel een nokia 3310 liggen Elke smartphone is bij intensief gebruik snel leeg daar doe je nou eenmaal niks aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is zo, maar een hooguit uur op de accu bij intensief gebruik is relatief weinig lijkt me. Ik hoor de klacht iig vaker over goedkope samsungs.