Hoe telefoon schoonmaken van poep?

Het klinkt misschien raar, maar mijn telefoon is in de poep gevallen.
ik was namelijk (zachtjes) aan het crossen door een weiland, toen mijn telefoon uit mijn zak viel recht in de poep.

nu heb ik alles wel kunnen schoonmaken, maar het enige wat ik niet schoon krijg is de USB poort.
ik heb een samsung galaxy S4 mini (niet waterdicht) en weet niet hoe ik dit er helemaal uit moet krijgen.
ik heb er al wat uit gekregen met een wattenstaafje, maar er blijft nog wat onderin zitten. hoe krijg ik dit eruit?

Mvg,

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Goed laten drogen zodat de poep hard wordt. Daarna met een plastic tandenstoker of zoiets het eruit halen. Dan brokkelt het er wel uit.
Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met isopropyl alcohol spoelen en met een stokje of pincet er uit halen. Volgens mij kan je isopropyl alcohol bij een drogisterij halen.