Hoe stream ik muziek met bluetooth van mijn mobiel naar mijn tablet?

Hoe kan ik een nummer selecteren vanaf mijn mobiel, zodat die wordt afgespeeld op mijn tablet (Beide android). Bij voorkeur via bluetooth zodat ik dat bv ook bij anderen kan doen,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

Om eerlijk te zijn zal dat zo maar niet gaan. Tablet en telefoon hebben alleen de mogelijkheid om muziek te streamen NAAR andere apparaten, NIET om een stream zelf af te spelen.
Nu geeft het wel een programma om zoiets voor elkaar te krijgen. Het heet Bluetooth Music Player. Of deze app ook op jouw toestellen te gebruiken is weet ik natuurlijk niet, maar je kan het altijd proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Super, dat werkt inderdaad! Bedankt;-)