Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe lang kan ik bij Wordfeud wachten met reageren?

Ik kon het antwoord op deze vraag niet op deze website vinden of elders op het internet.

Ik speel een potje Wordfeud met iemand die op vakantie is en niet altijd internetverbinding heeft. Zij heeft mij gevraagd te wachten met het maken van een woord, om wat tijd te winnen. Dat was nu 46 uur geleden en ik ben bang dat als ik bij 48 uur nog niet gereageerd heb (precies 2 dagen namelijk), ik het spel verlies.

Moet ik een woord leggen, of kan ik nog langer wachten? Kortom: na hoeveel uur verlies ik dit potje?

Bedankt!
~Amfi

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
19.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Maak je geen zorgen: pas als je 72 uur niet hebt gespeeld, wint je tegenstander het spel.
(Lees meer...)
Pieter2011
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je moet binnen 72 uur een zet doen, anders heb je automatisch verloren. Je hebt dus 3 dagen in totaal.
(Lees meer...)
Ritsuka
11 jaar geleden
Je kunt het beste een woord leggen na bijna 72 uur in totaal. Als je langer wacht dan heb je i.d.d. verloren. Je vriendin heeft daarna ook weer 72 uur om een woord te leggen. Laten we hopen dat ze daar genoeg tijd voor heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding