Ik heb mijn iphone via t-mobile besteld incl. abbo maar als ik de iphone al binnen heb heb ik dan een contract afgesloten?

Ik heb mijn iphone besteld en er zogenaamd een korting bij gekregen maar wat blijkt is dat ze me teveel laten betalen ondanks dat ik er al jaren een abbo heb lopen en ze me extra laten betalen terwijl er in de winkel en online staat: bij Ismart abbo's krijg je onbeperkt internet maar op mijn nieuw contract is het niet, en mijn vraag is : Ik kan alsvast de iphone 5 vrijdag binnenkrijg zonder het contract te ondertekenen, ben ik dan meteen eens met het contract?

Want ik ben een stuk duurder uit door dat grapje +/- 150 euro.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja..volgens míj heb je bij ontvangst daarvoor getekend...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
T-Mobile, of dan wel een aangewezen pakketbezorger komt bij jou langs om je toestel af te geven.
Hier moet jij dus ook akkoord gaan, dus tekenen.
Als jij hiervoor getekend hebt, zal in alle waarschijnlijkheid het contract dag erna ingaan.
Als je getekend hebt ga je een wettelijk verband aan en kan daarna geen bezwaar meer maken.