Hoe ping je voor 2,50 euro ?

Beste Leden,

Ik wil graag pingen met mijn blackberry en heb een Blackberry sim van t-mobile. Ik kan over wel vinden dat pingen 2,50 euro kost per maand, maar nergens wat ik moet 'sms naar 3030' als voorbeeld. Wie weet wat ik kan smsen zodat ik kan pingen ?

Ja, met internet erbij kost het 12,50 maar dit wil ik juist niet. Ik wil alleen maar pingen voor 2,50 euro.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het kost bij t-mobile 12.50 per maand om gebruik te maken van internet. En aangezien je niet kan pingen zonder internet is dat wat je moet betalen. Elke maand word automatisch (als je hebt aangegeven gebruik te willen maken van internet) €12.50 van je beltegoed afgeschreven op de zelfde datum als je je bb hebt aangeschaft. Heb je hem dus bijv. Op de 18e in gebruik genomen zal de volgende maand ook op de 18e de €12.50 worden afgeschreven van je beltg.

Pingen is NIET mogelijk zonder internet abo!!

Succes