Morgen komt bij AH de Alcatel OT 918 (simlockvrij) in de aanbieding. Heeft iemand ervaring met deze telefoon?

Dat simlockvrij is nogal belangrijk voor me. Verder ben ik een hele simpele beller; met een sms-je heb ik al problemen (van scherm wisselen voor hoofdletters, A9, leestekens).
En voor het internet zal ik hooguit eens een naam van een bedrijf, of een product of telefoonnummer willen opzoeken.
Overigens is de prijs € 89,=. Als ik google, kom ik de telefoon
wel goedkoper nodig, maar dan niet simlockvrij, of wel op de beginpagina (van Mediamarkt of Wehkamp bijvoorbeeld), maar als ik dan doorklik, komt-ie ineens ver boven de € 100,=.

Andere suggesties welkom, ik ben blij met alle hulp!

Toegevoegd na 2 minuten:
T9 bedoel ik natuurlijk, niet A9!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Goede telefoons mits je kleine handen hebt, hij heeft een 3.2 inch scherm dat is redelijk klein. Er zijn veel positieve reacties, sommige vinden 3.2 inch toch te klein en hij zou snel stuk gaan. Ikzelf heb geen ervaring gehad met deze telefoon echter mijn vader wel. Een probleem is het interne geheugen. Die is aan de lage kant en is reeds voor 50% vol door voorgeïnstalleerde apps. Het is dus vrijwel noodzakelijk om gelijk de telefoon te rooten en een deel van de 2GB op de kaart te formatteren als 2e systeem opslag.
Als je bovengenoemde hebt uitgevoerd heb je vrijwel geen problemen meer met installeren van nieuwe apps.

.

Al met al nu een zeer geschikte smartphone voor in principe maar €70 en vergelijkbaar met smartphones van €200-€300 alleen heel iets langzamere processor maar dat vind ik geen probleem.

Echt een aanrader voor mensen met een kleine beurs.

Toegevoegd na 9 minuten:
nja daar heb je natuurlijk nu niks meer aan, want de aanbieding zal weer over zijn...