Ik krijg mijn HTC niet meer aan, wat kan ik doen?

Heb mijn HTC Wildfire S opgeladen, maar nu krijg ik hem niet meer aan. Wat kan ik doen? Ik heb de accu er ook al uitgehaald en opnieuw erin gestopt. Maar krijg hem niet aan de praat. Wat kan ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Probeer eens een klein stukje papier tussen je telefoon en je batterij te doen zodat je batterij net ff wat meer contact maakt met die contacten en je batterij. En maak je contactpunten ff schoon.
Ik heb het zelfde gehad met mijn nokia.
Kreeg hem niet aan de praat en hij was helemaal opgeladen toen ik mijn batterij goed aandrukte ging hij wel aan en toen ik hem los liet niet dus toen deed ik een klein stukje papier er tussen en werkte het weer.

Toegevoegd na 3 minuten:
Misschien kan je online chatten met HTC alleen ze zijn nu online en om 9 uur dus over ruim 1 uurtje kan je online chatten met ze.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik bedoel ze zijn nu niet online.