ik heb een blackberry bold en wil graag een nieuw scherm of schermglaasje erop laten zetten gaat dan ? en hoe duur is dat dan ?

ik heb een vraag, ik heb een blackberry bold white.
ik weet al dat je hem opnieuw kan laten behuizen en dat wil ik ook gaan doen, alleen ik heb ook een paar krassen op het scherm en dus vroeg ik me af of je ook een nieuw scherm of schermglaasje kan laten vervangen.
en als iemand van jullie weet hoeveel dat ongeveer kost wil ik dat graag weten.

dankjewel alvast !

Toegevoegd na 6 dagen:
bij toeval is vandaag mijn telefoon kwijtgeraakt of gestolen.
meer dan 400 euro weg, ik denk dat ik het voorlopig bij een telefoon onder de 200 houd !
wel heel erg bedankt voor de reacties!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je bent denk ik +\- 50,- kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is wel mogelijk maar erg prijzig. Voor de Bold zijn die kosten tussen de 70 en de 110 euro. Op marktplaats staan veel van die aanbiedingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wilde dit ook doen, maar dit kost € 285,-! Het moet namelijk naar Engeland gestuurd worden. Het lijkt me beter als je naar een ander toestel gaat zoeken. De nieuwste Blackberry kost 365,= Zonde van het geld!