cellular houdt in dat de ipad geschikt is voor het 4g netwerk in Amerika.

In Europa en veel landen buiten Europa is alleen nog het 3 g netwerk beschikbaar. Hier heb je dus niks aan de 4 g mogelijkheden die het apparaat aan kan.
11 jaar geleden
Er was al een tijdje wat commotie rond de nieuwe iPad en zijn 4G LTE-netwerk. Er werd namelijk geadverteerd met de LTE-mogelijkheden van de nieuwe iPad. Het probleem is echter dat er in veel landen nog geen LTE-netwerk bestaat. Dit vond men misleidend en er waren heel wat klachten. Daarom is de aanduiding +4G in veel landen veranderd in +Cellular. “Celllular” wijst er op dat het niet alleen 4G is, maar dat indien het niet anders kan het netwerk ook op 3G draait.
Amadea
11 jaar geleden
cellular betekend dat u kan een simkaart gebruiken en een mobiele netwerk. Een ipad zonder cellular heeft allen maar wifi verbinding.