Hoe komt het dat mijn iPhone 3 heel sloom is de laatste tijd?

Mijn iPhone 4 is veel sneller en vroeger was de 3 vOlgens mij wel snel...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hebt hem denk ik maximaal geupdate qua firmware en krijgt nog altijd updates van apps. Deze updates zijn vaak voor en de nieuwste firmware, maar ook voor de nieuwste phones ( iphone 4(s) ) eigenlijk kan de 3 dat niet meer aan. Het is te zwaar waardoor de batterij en de processor veel harder moeten werken. Het is gewoon een verouderd model geworden. Zo moet je het zien....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

mischien heb je te veel apps had ik ook heb de apps die ik weinig tot niet gebruik gewoon verwijderd en nu is die een stuk snellen.