Hoe kan ik mijn samsung galaxy s plus resetten?

Ik ben mijn patroon vergrendeling vergeten, waardoor ik nu niet meer in mijn telefoon kan. Nu vraagt mijn telefoon om mijn google account en wachtwoord, heel dom maar deze weet ik dus niet meer.
Weet iemand wat ik nu moet doen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Een nieuw kaartje er inzetten. Geen prepaid kaartje, maar een ander kaartje wat er in zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het enige dat je dan nog kan doen is een 'harde reset'.

- Zet je telefoon uit.
- Zet hem aan terwijl je de HOME knop en de POWER knop ingedrukt hebt en hou die twee knoppen dertig seconden ingedrukt. Nu zie een gevarendriehoek met een uitroepteken.
Houd de knoppen ingdrukt, niet loslaten.
Nu moet je kiezen voor: "Wipe data en factory reset"
Daarna is je telefoon weer zoals ie het het doosje kwam.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
Bijna goed. Het is Volume Up + Home + Power.