Kun je op je iPhone ook vastzetten met welk WiFi netwerk hij verbinding maakt?

Nu is er in mijn omgeving een onbeveiligd netwerk waar mijn iPhone steeds naar overspringt. Maar dit wil ik niet. Kan ik mijn eigen netwerk er VAST inzetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

als je je eigen netwerk toevoegd en je bent daar het dichte bij dan pakt ie die, maar als die andere dochter bij is pakt ie automatisch die dan. je kunt in je wifi menu op die verbinding klikken op het pijltje en dam vergeet netwerk doen. hoop dat het helpt
grt marijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zeker, doe als volgt: maak verbinding met je gewenste Wifi netwerk. Ga naar INstellingen(Tandwiel) dan naar Wifi
Zet de vraag"Vraag om verbinding" op 0