Kan je een iPhone met prepaid hebben?

Ik weet alles van iPad's iPhone's en iPod's, maar van telefoons snap ik niks. Ik heb altijd een prepaid toestelletje gehad. Nu heb ik aardig wat gespaard en ik wil van mijn nokia af. Ik bel niet veel, maar het is wel fijn om een telefoon bij je te hebben als je hem nodig hebt.
Ik bel of sms ook niet veel en een abonnement vind ik dan ook niet handig.
Dus kan je een iPhone met prepaid hebben?
Mvg greenjow

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.5K

Het beste antwoord

Dan wordt het een los toestel. Een overzicht van iphones zonder abonnement kunt u vinden op:
http://www.goedkoop-iphone.nl/los-iphone.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

nee helaas iphones komen alleen met een abbonement of als los toestel. los toestel kan je al krijgen vanaf 300 euro dacht ik.. met een sim vrij toestel moet het wel lukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met los toestel bedoel je zonder abonnement?
En wat bedoel je met sim vrij?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die vraag kon ik verwachten... een los toestel is een sim vrij toestel wat weer inhoud dat je een telefoon koopt zonder een sim kaart... je kan dus elke simkaart die je wilt in die telefoon doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom begin je dan met: nee helaas? Het antwoord is dan ja dat kan, met een simlock vrij toestel, daar koop je een beltegoed simkaartje bij
Dan moet je een simlock vrije iPhone kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja je dan een prepaid iPhone kopen, dan moet je hem officieel bij Apple kopen.
3GS: 350
4: 500
4s: 600
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon simlockvrije iPhone kopen maar wat is het nut van een iPhone kopen zonder mobiel internet abo kun je beter een iPod touch kopen en daarbij je Nokia gebruiken als je toch niet veel belt\smst