Ik heb de ipad mini besteld bij apple om 9 uur in de ochtend en de levertijd 2 weken waarom leveren ze niet gewoon op 2 nov?

Had ik niet beter naar de winkel kunnen gaan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De iPad mini is op dit moment nog niet in de winkel verkrijgbaar. Vanaf 2 november is het mogelijk om een nieuwe iPad te kopen bij de Apple Store in Amsterdam.

De reden dat je moet wachten tot over 2 weken is de gewone levertijd van Apple daarnaast is de pre-order al op 26 oktober gestart waardoor deze mensen hun ipad mini wel geleverd krijgen op nov2 misschien handig voor een volgende keer;

Wanneer je een ipad mini wil kopen bij de winkel moet je ten eerste naar Amsterdam. Ten tweede heb je de kans dat deze snel is uitverkocht. Wanneer je zoals jij op internet hebt besteld heb je in ieder geval een garantie dat jij de ipad mini zal ontvangen helaas moet je nog wel even wachten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar ik heb het gelijk besteld op de dag van de pre order gelijk toen de shop open was
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke dat is wel raar.. Maar er is van te voren wel gezegd dat mensen bij de pre-order rekening moeten houden met een levertijd van 2 weken.. Maar je hebt wel de zekerheid dat je het apparaat krijgt binnen nu en 2 weken. Wel balen dat het niet wat beter geregeld is, maar vergeet niet dat er miljoenen zullen worden verkocht. succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga ze morgen wel bellen! Even vragen hoe dit precies zit want ik baal hier wel vreselijk van, en ik ben niet de enige die dit raar vind