Doet een goedkope tablet veel onder voor duurdere varianten als Apple en Samsung?

TEgenwoordig wordt je doodgegooid met die tablets. Tegenwoordig verkopen zelfs de Eplaza, Intertoys en Kruidvat ze al. Dit zijn merken als Tom-Tec en Cresta die op Android draaien. Op Youtube vind je genoeg filmpjes waarin deze worden uitgeligt en ze voor de prijs die rond de €190 liggen niet onder voor de duurdere in respons en snelheid. Meestal hebben deze tablets ook nog aparte in-en uitgangen als HDMI, USB en SD wat ze ietwat zwaarder en dikker maakt maar. Zijn ze dus aan te raden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Enjeni geeft idd een prima antwoord.
Er kan geen enkele tablet tippen aan de Ipad.
Het is alleen een kwestie van geld, smaak of afkeer voor Apple.
Als ik jou was zou ik ik al die tablets links laten liggen. Verder even wachten tot de Mini Ipad verschijnt.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je kijkt naar de hardware in tablets.. betaal je al gouw 10/15% van de prijs, voor dat appeltje op de achterkant.. maar inderdaad een intertoys tablet kan niet tippen aan een "echte" tablet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lolz

Andere antwoorden (1)

een ford Ka kan net als een Rolls Royce rijden van A naar B. maar een ferrari en een fiets ook.
Dat is ook met tablets.
Alleeen gaat de ene sneller- stiller- vloeiender- kan ej tegelijkertijd eenfilmpje kijken- kunnen meer personen meerijden zodner dat je snelheid verliest...

Dus het gaat om alles wat erbij komt kijken ( onderzoek/ updates etc) wat de prijs ook maakt.

Als jij een laptop koopt omdat je alleen maar op internet wilt ga je geen laptop kopen van 3000 euro.
Met tablets is dat hetzelfde. Ik heb een ipad2 en een next gen Ipad ( de 3e)
En een iphone 4s/ Als ik die vergelijkmet andere tablets en telefoons dan zie ik dat mijne vele malen sneller zijn ( bijv de draaing van een foto al je hem op zn zij houdt) heb tablets gezien waarbij dat na 2 seconden pas gebeurde.

Maar je wilt apps en spelletjes spelen bijv. dan kan je met een tablet diezelfde app spelen ( met minder mooi beeld dan de new ipad ( retina) maar vindje dat belangrijk? En as je een usb wilt aansluiten kan dat met apple heel erg beperkt met camera connector enzo...

Zijn ze aan te raden. geen idee. Zijn ze af te raden? Niet als je geen ipad kunt of wilt kopen entoch een tablet wilt.
Maar evrwacht niet kwaliteit van een zelfde apparaat van 500 euro, want anders zou hij ook duurder zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Super antwoord :)
paulus811
11 jaar geleden
Yep, ik zou het nog scherper willen zeggen; koop niet een goedkoop tablet van onder de 100 euro. Het is een en al ergernis en niet te upgraden naar nieuwere versies van het besturingssysteem. Je zit dus al snel met een verouderd apparaat. ALs je het geld niet hebt voor een nieuwe Ipad, zou ik persoonlijk nog eerder een goede gebruikte Ipad 2 overwegen.