Wat als ik over mijn datalimiet heen ga op mijn prepaid simkaart?

Ik heb een prepaid simkaart van Lyca en als ik *136# intik komt er te staan dat al mijn tegoeden zijn verlopen. Hoezo heb ik dat toch 500 kb aan data kunnen gebruiken. Wat gebeurt er als ik nog meer data gebruik, halen ze het dan gewoon van je beltegoed af of moet je het apart betalen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
Je kan niet meer gebruiken dan dat er op je prepaid simkaart staat. op is op.

Antwoorden (1)

Prepaid betekent dat je een x bedrag beltegoed hebt. Niet meer of minder.

Je kunt er niet overheen gaan. Dat is juist het mooie van PrePaid >>> je kunt nooit voor verrassingen komen te staan > OP is OP.

Er is dus geen probleem . je kunt niet meer bellen en er NIET overheen gaan.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ivana
7 jaar geleden
Opnieuw geld bijladen dus!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het gaat me niet zo zeer om het bellen maar om de data in mb die op de kaart staat. Volgens Lyca zijn mijn tegoeden verlopen maar ik kan wel gewoon 3G gebruiken.
bamibal
7 jaar geleden
@jodokus52 Bij sommige providers kun je er wel degelijk overheen gaan. Bij Simyo bijvoorbeeld kun je je internetsessie of telefoongesprek gewoon afronden, ook al is je tegoed op.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dan is het toch niet Prepaid meer , @bamibal!?

Wordt dit als normaal beschouwd?
en is dit nog niet aan de kaak gesteld?