Apple ID veranderd op iPhone, hoe krijg je je eigen e-mail weer terug? (beschrijving)

Me moeder wou inloggen met haar Apple ID op haar iPhone, maar opeens staat er een e-mail adres die wij helemaal niet kennen (iets met van_persie, de rest geef ik niet) hoe kan ze weer haar eigen Apple ID (e-mail) invullen, want je kan dat niet veranderen. Want ze wou WhatsApp updaten, en nu kan dat niet want ze kan haar Apple ID niet veranderen, hoe kan dat? Ze beschuldigt mij en ik word er helemaal gek van, help mij aub.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Heel makkelijk, je gaat naar instellingen, store en dan druk je op apple id onderaan.
Vanaf daar kan je uitloggen en weer inloggen met het goede account