waar kan ik een goedkope iPhone kopen met een abonnement en wat is genoeg MB voor een abonnement?

ik wil graag een 3GS of een 4, voor niet teveel geld.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Voor de goedkoopste iPhone kijk op: http://www.goedkoop-iphone.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goede site

Andere antwoorden (2)

Dan moet je even bij Hollands Nieuwe kijken. Daar hebben ze een abonnement van iphone 3gs incl. Internet voor 19,50 per maand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om je 2e vraag te beantwoorden: 1GB (1024 MB) per maand is ruim voldoende als je je telefoon normaal gebruikt. (Dus mail, facebook etcetera.) Als je heel erg veel apps download en filmpjes streamt kun je beter meer MB's bestellen