Kan ik ebooks lezen op mijn ipod?

Zo ja hoe kan dat heb je daar een app voor nodig. Dan wil ik graag epub kunnen lezen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja, dat kan met de gratis app Stanza. Deze gebruik ik zelf ook.
Je kunt dan via iTunes epubs overzetten en met de app openen.
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
weet jij misschien ook een site om nederlandse jeugd ebooks te downloaden
Ritsuka
11 jaar geleden
Op bol.com staan aardig wat ebooks
En via Stanza kun je op de Gutenberg site komen, staan heel veel boeken op. Wel veel Engels daar.
Als je de app iBooks download in de App Store kun je in de iBookstore vele boeken kopen/downloaden. Wellicht staat jou boek er tussen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja via stanza.. Je kunt op je pc een programma downloaden (calibre) en de boeken die je gekocht of gedownload hebt daarin plaatsen.. Je moet wel beide apparaten op hetzelfde wifi netwerk hebben aangesloten op de boeken via stanza op je iPod van calibre af te halen.