Hoe zorg ik ervoor dat de trackpad van mijn blackberry torch het weer gaat doen ?

Mijn Blackberry torch doet heel raar . De trackpad doet het alleen als de telefoon is ingeschoven en laatst deed hij het helemaal niet ! Hoe zorg ik ervoor dat hij weer goed werkt ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

heb ik ook een keer gehad, ik heb toen het trackpad moeten laten vervangen.
Je zou het voor de zekerheid nog even bij de winkel nog kunnen navragen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of de koppeling met je telefoon is los of kapot, denk eerder los, als je technisch bent dan kan je dit makkelijk openmaken en repareren, als het dan niet werkt na het repareren dan moet er een nieuwe in, je kan dit zelf doen of even langs een winkel gaan, ik zou eerder naar die GSM Reparaties in de stad bij jou in de buurt gaan, die zijn echt het goedkoopst en ook betrouwbaar, sommige denken van niet maar hun zijn zeker wel te vertrouwen.