wat is het verschil tussen ifone en smartfone?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lol ifone xd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1 verschil = je schrijft het anders ;)
Utrecht
11 jaar geleden
of aaifoon

Het beste antwoord

Niets. Een iPhone ís een smartphone.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

is er niet, de iPhone is een smartphone.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ieder iPhone is een smartphone, maar niet iedere smartphone is een iPhone...
Een smartphone is een mobiele telefoon met allerlei extra's zoals internet ed.
Een iPhone is een smartphone van Apple. Dit is dus gewoon een type smartphone van een bepaald merk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een smartfone ( phone) is vertaald uit het engels. Je moet het eigenlijk zien als een phone ( telefoon) met veel andere opties ( computer opties) het is dus eigenlijk een kleine hand computer waar je ook nog mee kunt bellen... ifone ( Iphone) is een merk van Apple. Iphone 4S is de laatste. Andere merken smartphones zijn bijvoorbeeld: Samsung- LG Sony Nokia.. puur de merknaam dus ;)

Toegevoegd na 2 uur:
en het woordje smart betekent slim. ( dus vandaar smart phone omdat hij slimmer is dan een gewone telefoon. Nu de gebruiker nog ;))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap niet wie al die minnen hier geeft... Van mij een plusje!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien kun je mij dan ook een plusje geven... :-)
Iemand heeft bij alle antwoorden gemind.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@pompiedom part of the game. part of life Kan er niet echt mee zitten. 2 minnetjes maken ook 1 plus, als je ze goed zet;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt smartphones van oa. samsung en apple van apple heet een iphone
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Dounja: Jij hebt ook je plusje hoor ;-) @Enjenj: je hebt vast liever 1 plus dan 2 minnetjes :P