Hoe kan het dat ik nog altijd geen update heb voor de Samsung Galaxy S2? Op dit moment is versie ice cream sandwich 4.0.3 er en die heb ik niet eens!

Een vriend van mij heeft ook dezelfde telefoon en hij krijgt wel updates door,nu zit hij weer te wachten op versie 4.1..Hoe kan het dat KIES geen updates vind,zijn die er uberhaupt wel????

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik had laatst hetzelfde. Je kan het zelf updaten via instellingen dan helemaal onderaan, over het toestel dan software update dan controleren op updates en dan krijg je 4.1 erop. Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Updates worden gefaseerd uitgegeven net zoals thijs dat ook al aangaf.
Hoe dit verdeelt wordt is mij nog steeds niet duidelijk,
mijn wederhelft en een spruit van mijn hebben de zelfde toestel die ik ook heb.
Alle drie van de zelfde provider, en toch worden er verschillende updates aangeboden.

Maar waarom wachten en van een ander afhankelijk zijn?

Je kan ook handmatig naar deze updates zoeken en installeren.
Doch dan zou je je een klein beetje moeten gaan verdiepen in de materie.
Allereerst ga je naar http://www.sammobile.com/firmware/
Uiteraard registreer je je daar ( gratis ).
Dan zoek je aan de hand van je toestel de bijpassende firmware en natuurlijk Odin.
Kies word in dit verhaal buitenspel gezet.
Hoe het e.e.a. werkt is eigenlijk kinderlijk eenvoudig.
En wijst zich min of meer zelf.
Indien gewenst volgt er verdere info.