waarom kan ik geen films afspelen op mijn HTC Wide fire S ?

voor vakantie wil ik een film op me HTC wide fire S zetten maar ik krijg hem wel op mijn sd kaart via een kabeltje maar als ik hem dan wil afspelen speelt hij niet af.
wat kan ik hier aan doen? moet ik een ap downloaden want een half jaar geleden kon ik andere films wel gewoon afspelen.

11 jaar geleden
wodka
11 jaar geleden
ja dat snap ik maar het is bij meerdere films en vorige x deed hij het wel gewoon met dezelfde film dus daar ligt het neit aan
toch bedankt
wodka
11 jaar geleden
Uhm nee het is een AVI bestand van de film
wodka
11 jaar geleden
Harstikke bedankt, het is me gelukt!
wodka
11 jaar geleden
ik heb video to htc phones converter gedaan !

Antwoorden (1)

Het formaat van de film moet in MP4 (MPEG-4) staan, anders kan je telefoon hem niet lezen!
Bovendien moet hij de film laden, en uit mijn eigen ervaring met een Wildfire, duurt dat soms 30 seconden ofzo