Als hij uit de doos komt is hij vaak voor een deel opgeladen. Deze moet je eerst helemaal leeg laten lopen tot 0. En dan pas oplader dr in. Daarna maakt het niet heel erg uit of je hem oplaadt als hij nog op 80% is. Maar de 1e keer altijd leeg laten lopen...

Toegevoegd na 23 uur:
je kunt deze info bij de Apple store navragen. alle medewerkers zullen hetzelfde zeggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is toch juist slecht om lithium baterijen helemaal leeg te laten lopen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is ook slecht want je telefoon kan daardoor kapot gaan omdat die niks kan afsluiten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoezo leeg laten lopen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onzin!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan niet eens. Om hem op te starten en in te richten moet je hem aan de pc hangen en dan laadt ie direct op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klink klare onzin mobie. Ik heb mijn iphone in Dubai gekocht en daar opgestart. terwijl mn pc in NL was. hoe kan dat dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@mengseltje telefoons geven bij 97% aan dat ze volledig zijn opgeladen omdat het de levensduur van de batterij terug loopt als je m elke dag volledig oplaad.
En dat taalgebruik is totaal overbodig, in plaats van sterker maakt het jou reactie een stuk zwakker.