Zijn reviews in de Nederlandse App Store en Google Play Store zichtbaar in het buitenland?

Dus als je hier een review schrijft in de Nederlandse app store, maar wel in het Engels, is die review dan zichtbaar in bijv. America?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

nee, je hebt wel mensen die in het engels schrijven maar die weten niet dat engelsen dat niet eens kunnen zien. Mensen stop dus met engelse reviews schrijven dat heeft geen zin!