Krast een scherm van een iPhone 4s snel, ondanks dat het van glas is gemaakt?

Het scherm is van glas en de plek waar de home button zit ook. Desondanks zag ik bij een vriend van mij dat er veel krassen op zaten. Toen kregen we een discussie over dit en kreeg ik het idee om het hier te posten. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik vind van niet. Zolang je hem niet met je sleutels en losgeld in één zak bewaart, komen er bijna geen krassen op. Natuurlijk zullen er kleine sporen van gebruik (in de vorm van kleine krasjes) zichtbaar zijn, maar dat is met alles wat je gebruikt. Echt zichtbare en storende krassen krijg je niet "zomaar" op je iphone.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb de iphone 4 nu ruim een jaar, en nog geen één krasje op het scherm... En ik ben er echt niet overdreven zuinig op!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Hoe berg jij 'm op? Daar zit 'm waarschijnlijk de crux in!
Ja, er komen nog altijd snel krassen en barsten in.