Mijn iphone 3GS gaat vanzelf op trilstand/geluid aan. Weet iemand wat dit is en hoe het op te lossen is?

Ik heb een iphone 3GS, en sinds een paar weken gaat deze vanzelf op trilstand vanaf de normale stand (geluid aan). Het knopje aan de linkerzijkant van mijn iphone zou dit moeten beheren, maar dit aan/uit knopje voor het geluid werkt dus niet meer. Soms reageert het wel, maar daarnaast gaat het dus ook aan of uit als ik niks met dit knopje doe. Weet iemand wat dit is en hoe ik het zou kunnen verhelpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Mijn vriendin had dit ook. De knopje aan de linkerzijkant is van binnen kappot of losjes. Bij mijn vriendin zat het los. Dit hebben ze simpel in 10min. gerepareerd bij een telefoonwinkel.