Waarom gaat de camera van mijn Sony Xperia (ics) steeds automatisch aan?

Als ik de voeding aansluit, als de voedingskabel los gaat, maar ook soms als de gsm ontwaakt gaat de camera aan. Dat begint aardig irritant te worden. Weet iemand raad? De knop van de camera werkt gewoon en zit niet vast.

Toegevoegd na 24 seconden:
Neo V

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Kijk eens bij 'Livewire Beheren'. Met deze app kun je allerlei dingen regelen die opstarten, afsluiten of beginnen te spelen als je randapparatuur aansluit, of op knoppen drukt. Misschien staat daar in de instellingen iets verkeerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geweldig! Het is gelukt. Bij de instellingen van dit programma dat ik nooit heb gebruikt stond standaard aangevinkt dat de 3D-camera aanging bij het aansluiten van de lader. Bedankt!