Alle apps die ik op mijn Vodafone 845 binnenhaal komen in het intern geheugen van het toestel te staan ipv het sd kaartje. Hoe kan ik dit wijzigen?

Ik heb diverse apps gedownload maar deze komen allemaal in het intern geheugen van het toestel ipv mijn sd kaartje. Is er een optie waarmee ik kan aangeven dat het toestel de apps wegschrijft naar het sd kaartje? Dit aangezien het intern geheugen van mijn mobieltje beperkt is en momenteel propvol zit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zoek eens naar App2Sd, met deze app kun je apps verplaatsen naar de sd kaart.
Even zoeken op Gplay naar apps 2 sd en dan komen er een hele rij te voorschijn, gewoon proberen.
Wat ook wel eens help is schoon schip te maken door kritisch naar je apps te kijken, de apps welke je niet of nauwelijks gebruikt kan je gewoon weggooien.
Zonde van je ruimte.