Hoe krijg ik mijn gmail e-mail account op mijn iPhone geactiveerd?

Ik heb een iPhone al best lang en al heel lang hotmail als email ingesteld maar ik kan de host naam van inkomende en uitgaande server niet in stellen hij geeft dan een melding dat het een verkeerde hostnaam is hoe moet ik dit veranderen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nieuw email account instellen en je adres (gmail) opgeven. Als server kies je m.google.com. Verder wijst het zich vanzelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het werk nogsteeds niet wat moet ik dan doen is dit de in/uitgaande server?