Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe los ik dit geluidprobleem met mijn iphone op?

Ik heb net een nieuwe iphone 4s, als ik met mijn bijgekregen koptelefoon een liedje wil luisteren op youtube dan doet 1 oortje het niet. Als ik vervolgens bel met mijn koptelefoon in dan doen beide oortjes het wel. Mijn vriend heeft mijn oortjes in zijn iphone 4 gedaan en toen deed het geluid van youtube het wel aan beide oortjes.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
548

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Er zijn 2 mogelijkheden:

het aansluitingsgaatje bij jouw iPhone is krakkemikkig
of
het koptelefoontje is krakkemikkig

Een beetje wrikken aan de draad waar geen geluid uitkomt, werkt hopelijk, anders nieuw koptelefoontje kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij speelt de muziek waarschijnlijk mono. Dan hoor je dat door 1 oortje. Hard reset kan helpen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij net nieuw is en je kunt dit aantonen, kun je waarschijnlijk ook wel bij een apple store terecht. Zij gaan dan testen of het door "eigen schuld" komt of niet, zo niet(in jouw geval lijkt mij) krijg je gewoon nieuw dopjes mee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan liggen aan de toegangkelijkheidsinstelligen van je iPhone
Je gaat naar Instellingen --> algemeen --> toegangkelijkheid
Dan scroll je naar beneden totdat je bij "Horen" aankomt. Daar zit een slider, mocht die helemaal naar links of rechts staan, zet m dan in het midden. Nu zou t opgelost moeten zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding