Mijn Samsung galaxy ace laad niet op, waarom niet??

Ik eb vanochtend mijn Samsung galaxy ace aan de oplader gedaan, maar toen ik thuis kwam was hij nog steeds niet vol! Hij is dus niet opgeladen. Hoe kan ik er voor zorgen dat ie het weer doet?
Bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

je kan kijken of er misschien vuil in de oplaad opening zit, en anders zit er misschien een softwarefout in je telefoon en moet je er even mee terug naar de winkel gaan.

succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
negen van de tien keer is het software.
Als het toestel het signaal krijgt dat de accu vol is dan zal deze zich niet laten opladen, het zelfde kan ook gebeuren dat het toestel het signaal krijgt dat de accu leeg is ( terwijl dat niet het geval is ) .
Het toestel schakelt zich dan uit en laat zich zonder hulp ook niet meer aanzetten.

Een mogelijke oplossing is om het toestel een factoryreset te geven.
Let wel je bent zonder backup wel al je gegevens en apps kwijt die je naderhandt hebt geinstalleert.