Bestaat er een app die een mail met een foto stuurt als iemand het wachtwoord van je iPod fout heeft gedaan

Bestaat er een app die een mail naar je stuurt met daarin een foto als iemand je iPod/iPhone wachtwoord meerdere keren fout heeft geraden bijv.. Als hij gestolen is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja! Maar dat is alleen als je je iPhone gejailbreakt hebt. Dan kan je het beste de tweak icaughtu downloaden. Een foto met locatie wordt meegestuurd naar het door jou opgegeven mail adres. Heb m'n iPhone ook zo ingesteld met die tweak dat je pas de iPhone uit kan zetten nadat je je wachtwoord hebt ingevoerd.

Btw binnenkort komt er waarschijnlijk ook een app (zonder jailbreak) die bij het uitvallen van je iPhone door een lege batterij de laatste locatie doorgeeft in een mail. Zie foto