Waarom worden alle e-mailberichten die ik verstuur vanaf de iphone met mijn Gmail account verzonden?

Mijn Windows Live account heb ik gesynchroniseerd met mijn Gmail account, omdat Hotmail/Windows Live niet geconfigureerd kan worden met Apple Mail op m’n MacBook en ik graag alles overzichtelijk in 1 programma wil kunnen gebruiken.
Op m’n MacBook werkt alles redelijk goed, maar de iPhone wil alle berichten die ik verstuur via mijn gesynchroniseerde Windows Live/Gmail account verzenden met mijn Gmail adres.
Weet iemand hoe ik dit kan veranderen? Want ook als ik een mail wil beantwoorden verzendt hij die met mijn Gmail adres.
Ik maak trouwens geen gebruik van Exchange.

Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dan heb je dat mailadres als verzendadres staan. Dit kan je bij instellingen en mail veranderen.

Ook kun je het per bericht anders te doen, door te werken vanuit je lijst mailadressen. Je klikt dan niet op nieuwe mail, maar opent specifiek je gmail of een ander account en klikt van daaruit op nieuwe mail.

Maar via instellingen, mail, kun je je hoofdaccount wijzigen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij voorkeuren in Mail kun je een account toevoegen. Wanneer hier je naam, hotmail-adres en wachtwoord invoert, moet je tegenwoordig gewoon je hotmail direct kunnen toevoegen aan mail. Dit geldt ook voor de iPhone.

Op je iPhone kun je bij E-mail, Contacten en Agenda's instellen vanuit welke mail hij verstuurd.