Ik geloof van niet. Waar zou de verkoeling dan uit moeten komen.
Er bestaan wel appartementen met het geluid van een ventilator, voor als je niet kan slapen zonder het geluid van een ventilator.
Zoek voor zo'n app op Google de trefwoorden
Ventilator app Android.
Maar dit in waarschijnlijk niet wat u bedoelde.

Toegevoegd na 2 dagen:
Appartementen = App
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lijkt me niet eens zo onmogelijk als je de vraag misschien wat minder ongelukkig had gesteld. Je hebt bijvoorbeeld ook de verwarming van Essent die je met een app kunt aansturen. Als dat is wat je bedoelt.. Er zijn genoeg ventilators met een afstandsbediening. Moet je maar even rondkijken.