hoe moet ik met samsung galaxy ace een download onderbreken?

Ik ben een app aan het downloaden maar nu loopt het vast. Ik wil het onderbreken maar weet niet hoe dit moet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je het dan gewoon uit de store download en dat probleem heb ik ook vaak gehad.
Als het goed is kan je de download annuleren in de store bij mijn apps.
Als deze daar niet staat zoek je de app op en klik je weer op downloaden. Nu ga je weer naar mijn apps en dan annuleer je het. Dit hielp mij vaak.

Het kan zijn dat je dan je mobiel een keer opnieuw moet opstarten daarna, want de download is wel geglitcht en valt niet meer verder te gaan.

Hopelijk verhelpt dit het probleem
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Even de batterij eruit en na een minuutje er weer in opstarten. Vermoedelijk is er niets geïnstalleerd . En anders de app. verwijderen. Goeie app. hiervoor is Android Ass.