Ik kan geen apps downloaden meer op Play Store, Hoe kan ik dit oplossen?

hallo,

Sinds kort heb ik mijn Google + account beter laten Beschermen, ook heb ik mijn Wachtwoord laten veranderen natuurlijk weet ik nu het wachtwoord nog wel,Maar mijn mobiel denkt daar heel anders over. Elke keer wanneer ik mijn mobiel opstart staat link bovenin een driehoek met een uitroep teken erop. Wanneer ik daar heb klik moet ik mijn wachtwoord van Google play store invoeren, Ook die weet ik uit mijn hoofd. toch zegt hij dat het een onjuist wachtwoord is. Dus had ik mogelijk wat andere wachtwoorden ingetypt. ook dat werkte niet. het is heel vervelend want ik kan het niet weg klikken het komt steeds terug en ik kan geen Apps meer downloaden/updaten. iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Bedankt alvast,

Riekele

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Probeer je wachtwoord op te vragen. Als je dat niet op je telefoon lukt, doe het dan met de site. Dan kan je gewoon weer inloggen, en waarschijnlijk lukt het downloaden dan ook weer, ik had namelijk een x precies hetzelfde probleem.
Oh en, typte je niet per ongeluk de eerste letter van je wachtwoord met een hoofdletter? Meestal staat dat ingesteld bij telefoons.
Hopelijk heb je hier wat aan. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kunt ook een nieuwe account aanmaken of je gaat gewoon via internet die apps downloaden. hier is de link van de online store: https://play.google.com/store?hl=nl&tab=w8