mijn blackberry is super snel leeg en mijn ping doet super vaag kun je me helpen?

mijn blackberry is super snel leeg. bijv.ik laad hem `s avonds op en `s ochtends is hij weer leeg. ook verzend mijn ping niet, ik ontvang mijn pings wel maar als ik wil verzenden komt er een klokje en die blijft staan totdat ik mijn batterij eruit gehaald heb,het ligt niet aan mijn internet want al mijn andere internet apps doen het wel gewoon. help me X

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ik ook gehad, Blackberry sucks maar op MP brengt het nog aardig wat op. Vooral jongeren zijn onwetend.

Antwoorden (3)

Er zit waarschijnlijk een fout in je Blackberry Messenger, je zou kunnen proberen deze te verwijderen en opnieuw te installeren.

Je batterij is denk ik lui geworden zoals ze dat noemen, het enige dat je daar tegen kunt doen is een nieuwe kopen. Let er op als je dit doet dat je hem eerst helemaal oplaadt, helemaal leeg gebruikt en dat 3-5x. Dat gaat het lui worden van de batterij tegen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze twee dingen zijn los van elkaar bb staan er om bekend dat baterijen snel opgaan je kan een nieuwe batterij kopen of een nieuwe bb wat ook helpt is proberen je bb alleen op te laden als hij helemaal leeg is dit is beter voor de batterij. Wat ping betreft installeer het overnieuw en probeer het nog eens als hij het dan nog steeds niet doet bekijk de instellingen als hij het nog steeds niet doet moet je contact opnemen met je provider dat is een veel voorkomend probleem lees hier er meer over https://forum.t-mobile.nl/blackberry-409/mijn-ping-facebook-twitter-appworld-doet-niet-deel-3-a-131642/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ken nog een truc om je batterij te refreshen. Haal hem uit het toestel en leg hem 24 uur in de diepvries. Daarna laden en hij zou het normaliter beter moeten doen. Indien dit niet het gewenste resultaat geeft is een nieuwe batterij de enige optie.