heb mijn iphone 4s gereset, maar hij is daar nu al 3 kwartier mee bezig, is dit normaal?

kan hem nu dus ook niet meer uitzetten ofso

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Zat er een Jailbreak op je iPhone? Het kan namelijk zijn dat deze Jailbreak tetherd was, dat wil zeggen dat je hem niet zomaar kunt opstarten zonder computer.

Is dat niet het geval, doe dan het volgende:

1. Sluit de iPhone aan op je PC/Mac en negeer alle meldingen.
2. Hou de vergrendelknop ingedrukt, ongeveer 10 seconden.
3. Hou vervolgens de home knop ingedrukt, maar laat de vergrendelknop NIET los. Doe dit ongeveer 15 seconden.
4. Laat de vergrendelknop los en hou de home knop ingedrukt totdat je iPhone weer tot leven komt.

Je iPhone moet nu herkent worden door de PC als een nieuwe iPhone. Deze moet je dus wel weer helemaal opnieuw instellen.

(Wat je zojuist hebt gedaan is de iPhone in de zogeheten DFU modus zetten. Dit wil zeggen dat je er met knoppen voor zorgt dat de iPhone hardwarematig gereset wordt, waardoor de computer hem als zijnde nieuw herkent.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ligt eraan hoeveel dat er op je phone staat en hoe snel je pc is

Toegevoegd na 7 minuten:
nee dat zou ik niet doen en ik zou heb ook niet van je pc loskoppelen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb het gewoon via de tel zelf gedaan. dus niet door ergen op te drukken maar gewoon handmatig via settings.. ja zoveel zat er nou ook weer niet op, kom op zeg.. nu al bijna 1 uur ? :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha dude er is nergens een pc in dit verhaal ?
voor een telefoon is dat nier normaal . het mag maar maximaal 15 minuten tijd gebruiken om te resetten . en als hij meer dan 1 uur bezig is trek gewoon de adapter van de telefoon der af dus de batterij