Hoe verwijder je de applicaties uit 'recent taakbeheer' bij de Samsung Galaxy SI?

Wanneer je een applicatie gebruikt, is dit terug te zien voor de 6 laatst geopende apps in 'recent taakbeheer' wat je kan opvragen door de home-knop ingedrukt te houden.

Als ik taakbeheer opstart (d.m.v. het ingedrukt houden van home-toets) verschijnen alle apps die ik onlangs geopend heb. Dat zal wel de bedoeling zijn, maar ik wil de pictogrammen in dat schermpje kunnen verwijderen.

Ik weet hoe je via de normale taakbeheer openstaande apps kan sluiten, maar dan blijven ze nog in dat schermpje staan en ik wil dat ze ook niet meer te zien zijn in dat schermpje dat opkomt als ik de home-toets ingedrukt houd. Hoe kan ik daar de zes laatst geopende apps verwijderen zodat dat schermpje leeg is (en er alleen nog 'taakbeheer' als optie staat)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10.4K

Antwoorden (2)

Dit is de multitask op android.
Als je de apps wilt killen zul je een task killer moeten downloaden uit de market. Dit raad ik aan, want anders blijft alles openstaan.
En als je alle apps daar weg wil hebben dan moet je de telefoon gewoon opnieuw opstarten en is de lijst gereset.

Hopelijk helpt dit antwoord je
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaat je niet lukken en heeft ook niets met een task killer te maken.
Het zijn zoals je zelf al gezegd hebt, je recentelijke geopende apps.
Om deze leeg te krijgen zal je je toestel even moeten rebooten.
Als dat zin heeft is een tweede, er staan zo weer apps in, oa degene die ( indien van toepassing ) mee opstarten.

Je ingebouwde "task killer" is een stapje verder.
Home/taakbeheer/rambeheer "wis geheugen".
of
Home/taakbeheer/rambeheer "actieve applicaties"

Maar dat heeft verder niets te maken met je recentelijke geopende apps.

Vergelijk het maar met windows en dan de waslijst documenten, deze wordt ook steeds aangevuld met recentelijk geopende documenten ( alleen deze is wel wijzigen ).