Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je het dataverbruik van ieder app op een iPhone afzonderlijk zien en eventueel per app instellen dat alleen WiFi gebruikt wordt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
900
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eh ja, dat had ik al begrepen. Het probleem met al dat ongemerkte data-verkeer is dat een databundel van 400MB er binnen een week doorheen gejaagd is. (Telefoon van m'n werk en daar vind men 400MB per maand genoeg. Gevolg: mobiele data staat zo goed als altijd uit dus.) Dus ook data besparende tips zijn welkom.
Ik begrijp ook nog steeds niet wanneer een app wel of niet actief is.
Bestaat er zoiets als een taakbeheer?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

een hele goed app om je dataverbruik per app te bekijken is Dataman pro (zie hier voor meer informatie http://www.iphoneclub.nl/182843/dataman-pro-toont-dataverbruik-per-app-en-geeft-korting/ ) Deze kost dan wel weer geld (tijdelijk €0,79 – normaal €1,59)

Het is jammer genoeg niet mogelijk om per app in testellen om alleen wifi te gebruiken je kan natuurlijk wel die app uitschakelen zodat hij geen geen dataverbinding gebruikt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je apps afzonderlijk wil instellen om wifi of 3G te gebruiken heb je hoe ver ik weet toch echt een jailbreak nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding