De meeste telefoons kunnen ook via wifi op internet. Daarvoor moet je uiteraard wel een wifi netwerk thuis hebben (of op de plek waar je online wilt).
Ritsuka
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Ik weet niet wat voor telefoon je hebt, maar bij de meeste kun je instellen dat je alleen via wifi online kan, en niet via 3g.
Dan kun je dus een abonnement nemen zonder internet.
Voor Blackberry Ping moet je wel BIS (Blackberry internet service) of BES (Blackberry enterprise service) hebben, met wifi alleen kan je niet pingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Afhankelijk per telefoon. De meeste kunnen gewoon via wifi. Ik heb al bijna een jaar de samsung galexy s II zonder abbonement. Ik heb thuis wifi, op school en op mijn werk. En het is wel eens fijn om niet altijd berijkbaar te zijn :-).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Wifi is altijd gratis (als het je eigen netwerk of een openbaar netwerk is)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je een abonnement hebt kun je gewoon gratis internetten via wifi.
als je bv Wifi tot je beschikking hebt is bijv een abo met 300 Mb voor internet onderweg zoals Facebooken Wotsappen en Twitter ruim voldoende
videootjes kijk je lekker thuis via WiFi
Onderstaande link is een leuke deal op dit moment met een gratis gd toestel