Ik heb een prepaid blackberry,met een blackberry sim kaart. Maar kan je ook pingen zonder een internet bundel te kopen als ik wifi aan zet??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja, indien jij op de wifi zit kan je ook ping berichten ontvangen en versturen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke! Maar als ik nu op wifi zit, en ik verstuur een bericht via ping, komt er een rood kruis. Dat hij niet verstuurd is.. Moet ik dan wat instellen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En deed die dat wel toen je nog een internet bundel had van je bb simkaart?
Nee, jammer genoeg niet! Ik heb ook een BlackBerry met een prepaid simkaart, en je kan niet pingen met Prepaid, alleen met een internetbundel..
Je kan ook w'app gebruiken, ook handig ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaaa, toen nog wel. Maar toen was me bundel afgelopen, en ik dacht dan kan het nu ook wel op wifi? Maar hoe moet ik dat instellen? Weet jij dat