Ik weet niet of de school waar jij op zit Magister als volgsysteem/puntensysteem gebruikt, maar mocht dit zo zijn en jij als leerling hebt ook een inlogcode kun je de Magister app downloaden. Werkt heel fijn.

Anders zou je ook een agenda app kunnen downloaden of die van je iPhone zelf kunnen gebruiken. Want specifieke agenda apps voor scholieren bestaan voor zover ik weet niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik magister want mijn school ondersteund dat en verder gebruik ik op mijn iPhone 4s de standaard agenda app, als je eenmaal onder de knie hebt hoe die werkt is het simpelweg geweldig.