Ik heb een fotoapp waar best veel foto's opstaan. Maar als ik deze app open blijft het scherm wit. Kan ik deze app nog openen?

Ik wil de app liever niet verwijderen omdat er al zoveel foto's opstaan. Opnieuw opstarten werkt ook niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor telefoon betreft het? Misschien staan de foto's opgelagen op de telefoon/sd card en is het er nog via een andere manier van het toestel af te halen. In principe worden fotos niet in de app opgeslagen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En welke applicatie? :)

Het beste antwoord

Toestel aan iTunes Hangen

- Apparaat selecteren links
- Bovenaan tabblad Apps aanklikken
- Naar beneden scrollen bij bestandsdeling
- App aanklikken en daar staan je foto's

(Als ze tenminste niet gewoon in je fotoalbum staan)

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan proberen met een programma als "iFunBox" in je iDevice bestanden te snuffelen en kijken of je de map kan vinden van die app en de foto's eruit te halen.