Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik line runner op me ipod downloaden?

in de appstore kost het 79 cent, maar ik kan gen creditcard aansluiten. heeft iemand een (gratis) altenatief?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
703

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Download de app apprtrailers, daar kijk je video's en doe je demo's enzo en zo krijg je punten, en met de X aantal punten kun je gratis een itunes giftcard van 5-, 10-, 25-, euro hebben.
Of je kan je ipod jailbreaken, en installous erop zetten, hiermee download je alle applicaties gratis.
-James
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ben op dit moment 200 punten door videos te kijken. maar hoe kan ik zien wanneer ik genoeg punten heb voor een giftcard? als ik op het iccoon offers klik komt er nix in beeld, ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Euhm dan denk ik dat er een probleem is :o...
Normaal zijn er scratch card's enzo bij offers.
Een 5 -, itunes bonnetje kost denk ik 1000 punten.
Stel anders nog een vraagje over hoe het probleem van app trailers op te lossen, ik weet het niet.
Sorry ! -James
Je kan ook een iTunes kaart aanschaffen. Deze zetten eigenlijk gewoon krediet op je account. Ze zijn er van €15, €25 en €50 (volgens mij).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding