ik heb mijn pincode 3 keer fout ingetoetst en nu moet ik mijn pukcode opvragen bij blyk, maar hoe moet dat?

ik ben dat blaadje waar de pukcode opstaat kwijt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
als het goed is staat je pukcode ook op de creditcard waar je de sim uit hebt gehaald of in elk geval in je handleiding
met alle gegevens
altijd bewaren

Antwoorden (2)

http://pukcodes.nl/puk-code-aanvragen.html
Via deze website kun je je pukcode aanvragen; je moet er wel voor betalen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je 't eerste niet vertrouwt, moet je via de bron even de website aanklikken van je provider.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga naar de website van je provider en log in met je nummer en er staat wat je w8w zou kunnen zijn en daar staat ie dan