mijn iphone 4s krijgt voor de 3de keer zwart scherm , wat is dit en hoe kom ik er vanaf?

de iphone valt opeens uit met batterijpercentage boven 50% . hij valt dus uit en dan moet ik hem resetten (homeknop,aan/uitknop) voor een reactie. dan geeft ie aan dat ie aan de pc moet gehangen woden voor een reset. dat doe ik en moet het vervolgens 3x proberen voordat het eindelijk lukt . wat is dit en hoe kom ik er vanaf?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je hem even een minuut niet gebruikt gaat hij bij mij ook op zwart.. Dit is volgen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan zijn dat dit op te lossen valt met een harde reset.

link voor harde reset:
http://www.wikihow.com/Hard-Reset-an-iPhone
(WEL EERST BACKUP MAKEN!!!)

Als dit niet helpt is het enige wat je kan doen hem laten repareren. Kijk bij je provider wat de voorwaarden zijn en waar je hem naar toe moet sturen. Waarschijnlijk naar Teleplan (www.e-repair.nl)