Kan iemand voor mij even de pluspunten en minpunten van Samsung Galaxy s (niet II!) en HTC sensation op een rijtje zetten en vergelijken?

En graag ook een conclusie trekken welke beter is, of in welke opzichten ze beter zijn.

Toegevoegd na 8 minuten:
Dit omdat ik echt niet kan kiezen tussen die twee.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

zelf zou ik voor de sensation gaan, omdat die een dualcore processor heeft, wat sneller is en over het algemeen beter met de baterij omgaat. ook is de sgs van plastic, en de sensation van aluminum. ook omdat htc samsung, en nog een paar andere producente de telefoons van android minimaal 1.5 jaar updates opbrengen, de sgs is al een jaar oud, en de sensation is nog maar net uit. als je de bron ziet zie je dat de meeste specifi van de sensation beter zijn. mijn conclusie is dus: DE SENSATION

Bronnen:
http://tweakers.net/pricewatch/compare/215...

Een behoorlijk nadeel van de Galaxy vind ik dat de accu nauwelijks een dag meegaat. Als je vergeet hem 's avonds aan de lader aan te sluiten, is de kans groot dat ie 's ochtends helemaal leeg is en zichzelf heeft uitgeschakeld. Maar verder heb ik veel plezier van!

Je kunt ze op Kieskeurig.nl naast elkaar zetten en vergelijken. Ik krijg in oktober een Sensation. Ik zou de Galaxy niet willen hebben omdat ik het maar een goedkoop plastic geval vind.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100